Prekių apmokėjimas ir pristatymas

PEKIŲ PRISTATYMAS IR KAINOS

· Standartinis pristatymo mokestis Lietuvoje – 5.00 eurų*

· Užsakymams, kurių vertė yra 33 ir daugiau pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas*!

· *DĖMESIO: Siuntų pristatymas į Kuršių Neriją visais atvejais papildomai kainuoja nuo 70 eurų

Jūsų užsakytas prekes nurodytu adresu pristatys kurjeris.

· Prekes kurjeris Jums pristatys per 2-3 d.d. (Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie planuojamą pristatymo laiką.)

· Prieš pristatydamas prekes, kurjeris su jumis susisieks telefonu ir/arba SMS žinute.

· Jeigu pasirinkote apmokėjimą grynaisiais užsakymo pristatymo metu, atvykus kurjeriui prašome turėti mokėtiną sumą.

· DĖMESIO: Už apmokėjimą grynaisiais pinigais prekės pristatymo metu yra imamas papildomas 1€ dydžio paslaugos administravimo mokestis (grynųjų pinigų surinkimas).

· Siekdami užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome Jūsų užtikrinti siuntos priėmimą iš kurjerio, atsižvelgiant į aprašytus prekių pristatymo terminus, bei papildomai užsakymo informacijos laukelyje (komentare) nurodyti tokius pristatymą galinčius palengvinti duomenis, kaip rakinamos laiptinės durų kodą, rakinamus vartus, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.

· Klientas privalo nurodyti tikslius duomenis, reikalingus prekių pristatymui, naudodami lietuviškas raides, vardai, pavardės, vietovių pavadinimai turi prasidėti didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą ir lietuvišką telefono numerį, kuris prasideda  +370. Parduotuvegyvunams.lt neatsako už galimą prekių nepristatymą, jei Klientas buvo nurodęs klaidingus duomenis.

· Klientas privalo padengti pakartotino pristatymo išlaidas, kai Kurjeriui nepavyksta pristatyti užsakymo dėl Kliento kaltės (pvz. Klientas nurodė neteisingus duomenis, Kurjeriui nepavyko prisiskambinti Klientui, nebuvo nurodytas lietuviškas telefono numeris, kuris prasideda su +370 ir pan.)

· Klientui nepavykus pristatyti ar atsisakius priimti prekes, jis įsipareigoja apmokėti patirtas transporto išlaidas.

· Klientas įsipareigoja gautą prekę patikrinti jos atsiėmimo metu – t.y. patikrinti pakuotės būklę, jei pakuotė pažeista, Kurjeris kartu su Klientu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

APMOKĖJIMAS

Mokėjimai vykdomi:

  • el.bankininkyste, per Makecommerce bankinių atsiskaitymų platformą, kuri Jus tiesiogiai nukreips į pasirinktą banką  (Swedbank, SEB, Revolut, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas)
  • banko pavedimu
Pirkinių krepšelis