Grąžinimo politika

PREKIŲ KEITIMAS, GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA:

· Pirkėjas, gavęs nekokybiškas ar sugadintas prekes, turi teisę prašyti prekes pakeisti tinkamomis arba grąžinti pinigus. Jei gavote nekokybišką prekę, prekę su gamybos defektu ar turite kitų pastabų dėl gautų prekių ir norite jas grąžinti – prašome informuoti mus tel. +370 67463415 arba el. paštu info@parduotuvegyvunams.lt per 2 dienas nuo prekių pristatymo dienos.

Pinigai grąžinami pevedimu Pirkėjui į sąskaitą per 7 darbo dienas.

· Jei prekes siunčiate, su grąžinamomis prekėmis būtina pridėti laisvos formos raštišką prašymą, jame nurodant užsakymo numerį, pirkimo datą, prekės pavadinimą, kainą, pristatymo datą ir sąskaitą pinigų grąžinimui.

· Išlaidos kurios buvo patirtos vykdant jūsų užsakymą, prekės pakavimas, transportavimas ir t.t. net jei siuntimas buvo nemokamas – negrąžinamos.

· Pirkėjas grąžindamas prekes apmoka prekės pristatymo išlaidas.

· Pirkėjas grąžindamas prekes nemoka už siuntimo/pristatymo išlaidas tik tuo atveju, kai prekės yra grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz. atsiųsta ne ta prekė, dydis, spalva, brokuota prekė).

· Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis pagal Civilinio kodekso 6.363 straipsnį.

· Prekes grąžinti Pardavėjui galite tik nepažeidus pakuotės ir pilnos komplektacijos – taip, kaip gavote: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, buvo būtini norint apžiūrėti prekes).

· Kokybiškos, nenaudotos, originalioje pakuotėje prekės gali būti gražintos per 14 dienų nuo prekės gavimo. Gražinimu ir jo išlaidomis rūpinasi pats pirkėjas.

DĖMESIO:

· Kokybiškos maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos!

· Dėl veterinarinių ir higienos priežasčių narvai keičiami ir grąžinami tik tuomet, kai Pirkėjas pateikia pažymą apie narvo dezinfekciją.

· Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

Pirkėjų pretenzijos netenkinamos, jei prekių trūkumą sąlygojo:

· Natūralus nusidėvėjimas;

· Netinkamas naudojimas arba priežiūra;

· Trūkumai, apie kuriuos Klientui buvo pranešta prieš perkant prekę;

· Išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų išorinių faktorių;

· Prekė neveikia dėl Pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros.

GARANTIJA:

· Garantija taikoma pagal įstatymą, remiantis CK 6.363 str. 1 dalimi. Be to, CK 6.228 str 2 dalis

· Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

Pirkinių krepšelis